Hmmm mycket funderingar...

Ja då sitter jag här med min lätt deffekta hand och skriver.
Är på jobbet, har klarat av min första riktigt tuffa dag.
Gott snack på jobbet som vanligt.

Igår så var åt jag och ANtonia hemma hos Olivia och Kajsa, riktigt trevligt.
Innan det hade vi varit och kollat på studentbalen ute vid hotell tylösand.
Jag och Antonia gick sen hem från Kärleken.
Vi såg väldigt olika ut kom vi fram till, jag såg ut som en liten skolflicka med en
fläta i luggen och skolväskan på ryggen, Antnoia såg ut som om hon hade haft bortamatch med
kort kjol och linne och sen en systemetkasse i handen.
Härliga skratt och flumm hela vägen hem, finns ju en hel del att skratta åt.

Hittade ett jobb jag tänkte söka nu, får komma igång mer med detta projektet söka jobb.
Hade en fruktansvärt tradig diskution med en dum stockholms tjej angående säsongsjobb i lördags.
Rikitgt blåst var hon och tillråga på allt så lyckades hon spilla vin på mina byxor.
Jaja vad hände inte den kvällen!?

Är i vilket fall trött på alla draman och skit som ska hålla på hela tiden.
Ska man sticka ner huvudet i sanden eller gå med ögonbindel?
Kärleken och sånt piss orkar man inte bry sig om!
Ensam är stark :)

Nej nu är jag trött på att sitta här, nu ska jag hem och äta sen lägga mig i sängen och försöka sova ikapp
lite förlorad sömn för imorgon är det simhallen direkt efter jobbet som gäller.

image726

image725

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback