Olivia och Kajsa Kavat

Hej hopp.

Fredag idag och ännu en hel arbets vecka avklarad.
Började elva idag så hann, damsuga och moppa golvet innan, en effektiv förmiddag.
Sprang hem från jobbet, seg i benen men hem kom jag.
Sitter hos Antonia idag, ska på säsongsavslutningen på Underbar.

Har haft en riktigt härlig träningsvecka men än så är den inte över!
Åker hem imorgon klockan elva, längesedan man var på hemma plan nu.

Jobbar på redovisningen för Hemsedals helgen kommer nog i helgen.

Träffade Sandra i onsdags, vi tog en romatiskpromenad och skrev på mitt uppsägningskontrakt.

Utarbetade Malin har fått eld i baken och börjat både jobba och träna.
Grill buffen vi hade i söndags var inte nådig, sken gravid blev man.
Det innebär för er som inte vet, kulmage utan foster.

Olivia och Kajsa, vilka tjejer.
Det samtalet jag fick igår kväll fick mig att börja fundera.
efter helgen ska ni få ett definitivt svar.

Ska jobba hela sommaren, inte en enda vecka ledigt.
När dagiset har stäng så ska jag vara på Furuhagen hemma.

Ska träffa Anna och Neo på måndag det ska bli jätte skoj.
Tänkte titta förbi gammla igelkotten där hemma också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback