Sommarväder

Skriver snabbt på dagiset.
Öppnar idag och ska sen sola med Sandra och Antonia.
På kvällen hittar jag nog på något med Olivia.
Jag och Karro hade en riktigt härlig pratkväll igår.

Har allt fått lite färg i mer än ansiktet nu.
Pratade med Lillprinsen igår så på torsdag cyklar han till Norge.
Pratade Med Mia så nu har jag koll på vad som händer hemma också.

Redogörelsen efter hemsedal helgen dröjer lite men den kommer.
Tävling i Uppsala i helgen.

Sprang från dagiset igår, ner till prins bertil´s stig och längsmed stranden hem, en fyra km blev det nog bara.
Spinning idag och imorgon med Antonia.

Bordell härvan har börjat snurra här igen, bäst man drar då.
Nej nu ska jag fixa frukost till kidsen!

Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback