ÄNTLIGEN FREDAG!

Min lilla hemlighet fortsätte ratt taq en hel del tid.
Kom hem strax efter åtta igår, åt och sen stupade jag i soffan jämnte mamma.
Mamma som hade köpt hem havskräftor som vi mussade, riktigt gott!

Träffade Kicki på gymmet igår, blev att vi snackade gamla minnen osv i en timme ungefär.
Måste hitta på något nu är vi båda sitter ensama i skogen hemma hos våra föräldrar.
Ska ringa lilla hjärtat om en stund hade jag tänkt.

Hade en tung dag på jobbet igår, pallade ingenting och huvudet hade jag lätt
sålt till högsbjudande..

38 st reseledare och chafförer är det som ska till Hemsedal dhelgen vecka 47, oj oj :)
Jag planerar redan inköpslistan.

annars hände rinte mycket, klippte mig igår igen och är mycket nöjd denna gången.
Fick höra två gånger igår att jag ser väldigt sportig och hurtig, möjligt...
Ingen träning idag men en skogspromenad kanske...

oj nu har jag missat början på Forrets gump, time to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback