Bye bye Igelkottis!

Då har jag börjat med min helg nu, slutade halv två.
Har varit ute i regnet  med barnen, whhiiihooo I love my job!
Nu sitter jag på lilla mamsens jobb och väntar.
Vi ska hanlda lite till frukostbuffen vi ska ha imorgon.

Spinning med herrljunga CK ikväll sen ska jag simma imorgon.
Vila igår och jag känner direkt hur sugen jag  blir på att träna igen!
Piss väder idag, ursäkta ordvalet...
Skulle cyklat hem men cykeln får stå pallar inte i regnet.

Simon var som sagt hemma igår och sov tills idag.
Blev att vi åkte/körde lite fyrhjuling igår kväll.
Mysigt och roligt att ha hemma lillprinsen lite.

Pratade med Karro innan, har lite beslutsångets just nu, men men allt löser sig.
Har lite små ändringar i spinningpasset som jag måste ta tag i också.
Mor ska nog vara med på söndag, det blir kul att se vad hon tycker.
På tal om mamma så ska vi ha fredagsmys idag, räkor och mitt schweiziska vita vin.

Har fått tips på hur jag ska tänja sidan utav låret för att få bukt med mitt löparknä.
Dags för mig och mamma att lämna vårdcentralen, hej hopp!

Tippsar om den klart bästa låten just nu, Kanye  är grym!

http://www.youtube.com/watch?v=o1WzRf1r_mk&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback