Hummelibummel

Nu har jag lite hemlisar på gång, inte många som vet om det bara sex st i hela sverige typ.
Därför har jag inte hunnit skriva så mycket här heller.
Har en massa förberedelser att göra på kvällarna och på dagarna är det ju bara jobb och träning.
Simmade igår, borde verkligen göra det oftare!

Kanske blir en senare avresa till Sälen än vad jag har gått ut med pga min hemlis.
Har fått kontakte med några av dem andra säsongarna på alpinbutiken och dem verkar vara jätte trevliga.
Lilla hjärtat ska göra fystester, hon är bra duktig hon!

Har hunnit reda ut ryktet "mindre än sixten och snabbare än blixten".
Borde skriva en bok om förskoleverksamheter, har ju sett en del under min tid på olika ställen.
Ibland har man lust att slita sita sitt hår men nej jag har inte gjort det ännu.
Fast i går var jag och klagade på min klippning så imorgon ska hon fixa till frisyren i nacken.
"reklamationsJoline" suckar Antonia nu...

Ska kolla på dansbandskampen i helgen, och jag ska rösta för din skull lina :)
Är ensam hemma hela helgen så jag ska ha tid att grejja lite extra med allt och
kanske se en film.

Missade handbollen i Alingsås idag men AHK vann över HAmmarby dem 34-30, härligt!
dessutom blev kusinen matchenslirare, skit att jag missade den!
Handboll på söndag igen men kan inte se den matchen heller, hoppas man hinner se någon
till innan jag dra norrut i alla fall.

Jaja nu måste jag fortsätta göra nytta! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback