Kort och gott., eller...?

Hejsan och goddag, sändag idag.
Neo har tagit bilen hem nu så det är tyst.
hann emd en promenad och lite bus idag också.
Grym på att bygga torn är han, riktigt imponerad.


Fick ett roligt samtal igår kväll, OPS!
Tjejsnacket har kommit fram, men  men sånt händer.
Vissa galna cyklister hade fylleslag i Karlstad, missade kanske något.
Jag vet dock säkert att jag mår nog bättre än dem idag.
Lina och Lollo gjorde halmstad osäkert, man får passa sig.
speciellt om man är kille, i tjugoårs åldern och snygg, trevlig är också ett plus.

Tjej nummer två är lite trött för tillfället.
Har ont i knät, skit rent ut sagt.
Ska ringa sjukg. imorgon och kolla vad han säger
om skidåkningen som hägrar om några veckor.

Mitt lilla hjärta gick på en jakt promenad i skogen idag.
Var ju i onsdags vi pratade sist, tokigt.
Skanar den där lilla rödhåriga saken.
Nu ska hon börja träna yoga också, där är nog hennes näsa utan fara..
Fast man vet ju aldrig hur det kan gå om man tappar fästet.

Hade lördagsmys hemma igår, åt Christmans Polly, inget jag rekomenderar.
Ta en påse orginal istället!
På tal om godis så är jag ledig imorgon, ska träna och tvätta...
Sen jobb i tre dagar, sen komme rkanske lollo på fredag, ska vi hitta på bus.
Kram och hej gott folk, dansbands kampen kallar!




Kommentarer
Postat av: Lina

Gumman, kul att prata med dig igår! Du, nu på lördag är det ett UF-företag som är med i dansbandskampan, Glennartzs heter dom, RÖSTA!!!;) Kul att någon mer kollar på det programmet och inte bara jag!!!

2008-11-05 @ 15:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback