Läggdags om någon timme då...

Nu sitter jag här som en helt ny människa, ja nästan i alla fall.
Har tränat, duschat och färgat utväxten på håret, så en renovering i alla fall.
Spinningen gick jättebra, tyckte om ändringarna som jag hade gjort.
Alla pass kan ju utvecklas och ändras hur många gånger som helst!
Det var 12 st på passet och mor och far var två utav dem.
Vissa blev lite förvånade, dem visste ju inte att det var sista passet.

Nu har jag packat ytterligare lite och kommit fram till att jag måste ha en ryggsäck också.
Allt som allt blir det fyra st väskor och ett lättare fyspass kommer det bli när man ska förflytta dem.
Min tumme lever ju sitt egna liv som invalid så jag hoppas den ger med sig så jag kan greppa med den imorgon.
Har ju förutom denna packningen gjort i ordning lite som mor och far ska ta med sig när dem åker upp vid jul.

Har pratat med Kjell så han kommer och hämtar mig imorgon på snöcentret vid lindvallen.
Jag åker 06.53 och är framm 15.55, en timmes dötid i Hallsberg är ju pricken över i:et.
Nej nu är det dags att umgås det sista med familjen, kanske dricka en kopp te.
Ha det bra gott folk och vissa av er kanske jag får se i backen i vinter.

Uppdateringar kommer när tillfälle finnes (har dem el i dalarna?)
Kram och tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback