Näst sista dagen hemma

Då börjar vistelsen hemma lida mot sitt slut.
Är ju lite dryg två månader som jag har våldgästat mor och far.
Har varit mycigt att landa hemma och man kommer sakna dem.
Tågbiljetten är nu bokad och på måndag klockan 06.53 avgår tåget.
Under resansgång har jag fyra byten och en jäkla massa packning.

innan jag åker imorgon ska jag tona utväxten på håret, är väl inte jätte akut men gott
att ha det gjort innan man åker.
Lite onödig fakta vi är av fyra tjejer tre brunetter, Frida får stå för det blonda i gänget, lite _
annat med blondinernas stad "Halmstad".
Trivs faktiskt bra i mitt bruna hår men kommer säkert sluta med att jag sitter hos Theres och blir
blond igen till sommaren.
Har ett vad med mig själv, jag ska klippa mig en gång under säsongen så nu ska kalufsen få växa.

Idag har jag varit på gymmet och tränat, körde hårt men lämnade tre övningar till imorgon.
Imorgon klockan 16.00 kör jag mitt sista spinningpass i hallen, det är anledningen till att jag
sitter vid datorn nu, ska byta ut några låtar för imorgon är det högt tempo rakt igenom som gäller.
Så är det någon som bangar crossen i göteborg så kan man alltid spinna i herrljunga, haha!

Fick min födelsedagspresent utav simon idag, en skit snygg "yoki" mössa i orange.
Han vet vad han ska ge sin syster :)
Får se vad jag kan hitta på åt honom i julklapp...

Nej nu ska jag jobba med passet så jag blir klar någon gång, lite mer rock kan jag utlova i alla fall!
Trevlig helg!



En bild från när jag lekte med fyrhjulingen i snön i veckan

Kommentarer
Postat av: Frida

Joline, du vet väl att blond bara är en hårfärg och inte har något med insidan att göra? hehe! om jag känner mig för ensam får du nog återgå till de blonda tidgigare ;)

2008-12-01 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback