No more Santa!

Hahah vilken dag gott folk!
Kom till dagiset och tog på mit att laga maten, inga delikatesser stod på menyn utan
stuvade makaroner och falukorv.
Slutade jobba vid två och åkte direkt till simhallen/gymmet.
Snackade med peter, och han ville lägga in ett pass i schemat till mig.
Varje onsdag från och med nu och frammåt men jag tackade nej till det eftersom jag ska iväg.
Jag kommer köra söndagspasset som "mitt pass" istället.
Eva i kassan berättade att en kille som var med på passet hade ringt idag
och sagt att det var det bästa spinningpasset han varit på, you made my day!

Gymmade i en och en halv timme och tog sen en låååång dusch.
Sitter nu på Mammas jobb och ska strax åka hem och äta.
Lugnt sen ikväll, dags för jobb på ängen imorgon..
Hörs gott folk, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fan vad roligt att vara instruktör, och att få så fina komplimanger också:) Dina spinningspass vill ju jag gå på, liiiite långt att åka bara :P

Ha det så bra. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback