Okej gott folk!

Några utav er vet det, alla inte.
Dags att berätta min hemlighet.
Har provjobbat som spinninginstruktör idag på Herrljungas frisk och hälsovård.
Ett pass på en timme som jag helt själv har utformat och lagt till egen musik.
Var grymt skoj att ha sitt egna pass och fick väldigt mycket positiv feedback efteråt så
nu håller jag tummarna för att det blir några fler pass innan sälen.

Har firat lite farsdag ikväll inne hos morfar.
Jag och morfar hade en lång skogspronenad i förmiddags.
Inte varje dag man strosar omkring och prata om saker och morfar kan dela med sig
av all den historia som finns i denna skogen.

Har ätit så gott och bra i helgen, detta kan jag nog hålla i.
Bra att ha ett litet "wake up call" med Colting då och då.
Åt en tårtbit idag men inget jag var sugen på och okej det var gott inte mycket mer.

Tänkte försöka simma imorgon efter att jag har haft ett snack med "chefen".
Först lite jobb, vet inte när jag börjar men det löser sig :)

Kul grej igår kollade på MTV Europe music awards, lil wayne fick ett pris och när hans "tackvideo" kom så har han prislappen kvar hängades på kepsen... Men han hade en keps i alla fall.

Ahk vann idag också, 32-29.. Dem ledde med 20-11 i halvlek men började tappa i andra, många dumma missar.
Var likadant mot Hammarby, så antagligen något dem får jobba på.
Men en vinst är alltid en vinst!

Tack för mig hej hej!

     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback