Remmene igen då...

Då är jag hemma hos mor och far igen.
har varit i Ulricehamn några dagar och jobbat.
Får fortfarande kryp i kroppen av att göra ingenting så detta måste jag ändra på.
Träffade Petter i onsdags, han ska säsonga i Vemdalen, SKOJ!

Jag har fått mitt info brev från Alpinbutiken nu så nu börjar det närma sig.
Vi kommer bo i två lägenheter på kransvägen 1.

Jag, mor och far är barnvakt åt Neo just nu, de tär jätte mysigt.
Än så länge har vi åkt fyrhjuling,  byggt med klossar och gått en skogspromenad.
Nu är det om en stund dax att äta, kurrar i kulan!

Vlademir lyckades att inte skjuta ner någon i gårdagens match mot värnamo, slutade med vinst 0-3.
imorgon möter dem alvesta hemma, får se hur det går då...
Sandra verkar ha blivit en inbiten hockeyfantast i dessa dagar.

Nej nu ska jag gå ner och mysa lite till med Neo.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback