Så blev det så här...

En härlig snorig tjej utan ett spinningpass i benen som hon är sur över... det är jag!

Var i Jönköping i lördags,  jag coh karro skulle ta det lugnt och äta lite i stan osv.
Slutade med att vi fick biljetter till cykelgalan och gick ute efter den.
Vi tog det ändå väldigt lugnt, någon måste ju göra det.
Jag satt brevid mor och fars kompisar och åt, karro satt med simon, anders och erik.
Blev lite galen bugg med Steve, tyvärr ingen pepps person.

Senare tog vi taxi till stan, även i år med Darevll.
Vi gick till centrum och var där hela kvällen, stället heter "centrum bar".
Kan liknas vid B&B, inget ställe du går till om du känner till andra.
Väldigt lugnt och städat från vårt håll.
Världens största ros till Fredrik som körde hem!!(Frerik Olsson)
Fann ingen livskärlek på scandic men vacci.

Vet inte om an blivit för gammal men marknade är inte min grej.
Man går från kille till kille eller tjej till tjej tills man hittar någon att gå hem med.
Ganska vidrigt enligt min mening.
Tack Karro för allt sällskap!
Skönt att vakna vid halv nio och må bra förutom förkylningen.
Det var roligt att träffa Anders och Erik, händer ju inte så ofta.

Skjutsa karro till tåget vid tio sen åkte jag till jobbet i simhallen och pratade lite.
Hämtade en väska som jag glömde där i lördags..
Snöar massor och jag bara hoppas denna veckan ska gå snabbt för på tisdag nästa veckan drar jag!!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback