Sista dagen på the igellkåth

Jaha har jag jobbat sista dagen innan avresan då.
Bokar nog tågbiljetten ikväll till the land far far away.

Jobbade sista dagen idag, blev en mysig förmiddag i skogen.
När det var dags att sluta för dagen blev jag helt ihjäl kramad av alla 18 barnen.
Slutade att jag halvlåg på golvet med alla över mig, men jag gillar er också!

Nu är det packa, tvätta kläder, laga mat, tvätta bilen och träna som gäller.
Pappa kommer snart hem från sin spanien resa.
Imorgon ska jag till göteborg och trägga mathilda och frida.
SKa också passa på att hälsa på Simon på adams sport.

Annars är det lite lugnt och lite huller om buller.
Har en ny grym cheapo klocka, ska lära mig använda klocka nu då.
Jaja dags att göra nytt bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback