Söndag och sista dagen hemma

Sköna söndag eller något.
Är mest en söndag fylld med måsten.
Packning som ska packas klart, dvd som ska letas fram, hår som ska tonas,
spinningpass som ska göras klart, iväg och köra passet osv.
Är riktigt piss väder ute, regnet bara öser ner!
Har pajjat min tumme igår på gymmet så den är ur funktion.
Den är tejpad av min duktiga mamma så jag hoppas det ska gå fint på spinningen.

Är ändrat lite grejer i passet och har nu ett högre tempo rakt igenom.
Rammstein gör premiär med "du hast", får se hur reaktionerna blir på det.
Är svårt att få musik till att passa alla men jag har en ganska bra mix, kan ju inte ha bo kaspers
att köra intervaller till direkt.
Är ett ganska tungt pass med härligt tunga intervaller i mitten och i slutet så man kramar ur det sista.
Får se hur många det är med och kör då det var fest på "kärven" igår.

Vet inte hur uppdateringarna kommer bli här i framtiden nu när jag åker.
Kommer nog i alla fall bli ett litet uppehåll.

Med min vanliga tur så gick tvättmaskinen sönder igår mitt i tvättandet innan resan.
Men mina förldrar är ju ganska tekniska så det fixade dem galant.
Börjar kurra lite i magen men det är snart dgas för mat.
Ska ut och leta upp dvd:n innan det är dags att äta.
skriver ikväll efter passet, ha det fint ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback