Blir det Skara ikväll?

Ja funderar och är inte riktigt säker.. Känner mig inte alls stressad så jag kommer nog fundera lite till.
Får se vad det blir.
Tror kanske det skulle vara bra om jag gjorde något för jag drömmer konstiga drömmar och funderar väldigt mycket.
Jag är ju ganska bra på att ge upp i uppförsbacken har jag ju kommit på i alla fall, och det är nära.
Jag är inte bra på att ha ångest och må dåligt, släpper helst saker och hittar nya vägar då.
Motgång föder medgång men jag hoppas ligga på en jämn nivå istället och inbilla sig det kan man göra.

Har i alla fall sprungit en ny runda idag och det var riktigt tungt!
Fast lilla hjärtat har nog också haft en tung dag i dag då hon har flyttat in i nya lägenheten.
Har pratat med Karro och Mailn idag och det är skönt att man håller så bra kontakt med tjejerna trots
att man sitter här borta i skogen.

Den 25 är det i alla fall Handboll i Halmstad, Drott-Alingsås och då ska jag vara på plats.
En lite slump att dem har sin match där samma vecka som jag ska jobba på klockargård.
Nej dags att slå Steve en pling och bestämma sig.. Beslut som är så svåra att ta.

Trevlig helg!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback