Den där förbannade månen...

Oh shitsing, nu är jag så trött att jag snart snubblar över tangeterna.
Började jobba klockan sju i morses men vaknade redan klockan fyra.
Gick upp ingan alarmet ringde.
Hade en helt okej dag på jobbet och slutade klcokan fyra.
Körde mamma till simhallen och vilade sedan lite snabbt i bilen medans
jag pratade med Antonia.
hoppas inte mitt lilla hjärta blir ett gipspaket, men jag tycker om henne ändå.

Idag på jobbet så fick jag höra det att jag hade ett leende som skulle kunnna fälla vem som helst, säkert!
Kanske för hundra år sedan...
jaja men det var trevligt att jobba lite, några goa ess var det kvar.

Min favorite på ängen (ironi) ringde efter jobbet så nu ska jag jobba imorgon också mellan sju och fyra.
sen på fredag ska jag jobba stängning på igelkotten.
Sen får vi se när jag bär iväg till Halmstad.
Allt med helgen ligger i luften eftersom mormor fyller 75 på lördag.
Men vem vill inte inte missa att kanske få se en fjortisfylla i Halmstad?
Eller gå och se på ett gäng överreklamerade pojkar jaga en plast mojäng...
Nej jag får se helkt enkelt, nu ska jag ringa Karro!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback