Det ekar i maskineriet....

Hejsan hoppsan och godkväll.

Skriver några rader lite snabbt här innan jag hoppar in i dushen.
Ska ha myskväll med mamma idag då pappa är i U-hamn och tränar.
Igår jobbade jag på åsundavy förskola och det gick jätte bra, var en riktigt fin barngrupp.
efter jobbet vilade jag lite lätt och gjorde några ärenden efter det.
Tog en tur ut till skidacken och gick några gånger.
Tillbringade sedan kvällen med Petter, kollade "bonde söker fru" och "efterlyst".

Idag skulle jag ha varit barnvakt med magnus insjuknade så jag tog mig en sväng till Alingsås istället.
Handlade lite mat, bla min älskade risenta musli, och soyafilen har kommit med ny smak jordgubb.
Nu precis har jag varit ute och sprungit en runda så där av att det är lite bråttom till duschen.

Igår så sa jag två saker som är bra sanna. Jag har världensbästa vänner så jag är redan den lykligaste på jorden så jag behöver inget mer.
Sen en annan sa en annan sak också ang " utisdan är inte allt utan det är insidan som räknas".
Det är ju sant ett pucko årkar väl ingen leva med men ska du se jäveln varenda dag i resten av det liv så gynnar det ju om det är något att se på...
Vad dumt det där lät...  men ändå.

Jaja dushen ropar "JOLINE", chipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback