En dag på igelkotten

Shit idag var jag ett lik när jag gick upp ur sängen.
Det är dödens att jobba så sällan för jag tror jämt jag ska försova mig då.
Vaknade fem och somnade tolv så i eftermiddags blev det en tupplur i soffan.
Har haft en grymt huvudvärk idag som inte har haft den minsta tendensen till att ge sig.
Hade tänk springa hem från jobbet men det fick bli en promenad istället.

Imorgon åker jag till Ulricehamn för att jobba, ligger över till torsdagen och
åker direkt till Lena och passar Neo.
Ska gå i skidbacken efter jobbet imorgon tänkte jag så man får lite härlig träningsvärk.

Hjärtat och Halmia vann första kvalmatchen igår, håller tummarna!
Jag har lovat henne att inreda hennes lägenhet eftersom jag är så bra på det.
Jag ska ta med mig min lilla bag och åka till halmstad för att ta ut tygprover,
sätta upp tavlor och lite mer som har med styling att göra.
Någon måste ju ta tag i det ... :D

Hade lite juveler på jobbet som hade saknat mig sa dem det är sådant som
får mitt hårda hjärta att mjukna lite i kanterna.

Träffade morfars,brors fru i herrljunga idag så nu har jag lovat henne att hälsa på henne någon dag.
Jag får ju dock kolla kalendern som är lite full för tillfället... NOT!
Jobbar totalt 8 timmar nästa vecka, rädd att gå i väggen kan man ju säga.
Pratade med försäkringskassan och dem förstår mitt problem, att jobba så mycket
är det ingen människa som klarar av.
Jag kanske ska stämma mig själv..

Jaja inte mycket matnyttigt att skriva om här inte.

Nej nu ska jag packa väskan och sen lägga mig i soffan för att sen lägga mig i sängen.
tyck synd om mig gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback