Marknadsläget

I och med finanskrisen i USA så är jag oroad.
Numera sert vårt marknadsläge ut som följande:
Lina: SINGEL (lika mycket som en annan)
Malin:Lika stabil och stört förälskad som vanligt
Louise: Ny på marknaden
Antonia: möjligtvis på väg bort från marknaden (inget är offeciellt)
Frida: Ser ut att hålla sig stadigt och ifrån marknaden
Sabina: På marknaden fast i Norge
Karro: Håller sig långt ifrån marknaden

Vi får se hur det artar sig i framtiden men på denna sidan, så ser det ljust ut nu när vintermörket kommer.
Jag längtar till sälen i alla fall, ska gå kurs den nionde december.
Jag ska lära mig skruva bindningar, valla längdskidor m.m.

Idag har jag haft en vanlig dag igen.
Ute och sprang på förmiddagen, tar en stund innan man kommer igång.
Har tvättat och lagat mat.
Idag hade vi en lös hund som sprang runt på gården men den försvann när jag gick ut så jag hoppas
ägaren hittade den ändå.
Mitt lilla hjärta håller på att flytta in i lägenheten som jag tror kommer bli jätte fin.
Blir nog Handboll på fredag, AHK var ju i Lund och vann mot H43 i veckan.
På fredag är det Redbergslid som står för motståndet och det kan nog bli en bra match.
Annar shänder här verkligen ingenting..
Alla pratar om fallet med Nathalie och det är svårt att förstå....

Mamma mixtrade med digitalkamern igår och fick en grym bild.. NOT!

Kommentarer
Postat av: Bina

Och jag lovar att jag kommer fortsätta att vara på marknaden.....;)

2008-10-02 @ 02:40:03
Postat av: Hjärtat!

Haha, jag älskar din blogg! Blondinbella kan slänga sig i väggen! Darling jag saknar dig så! Tvp+ kroppar en själ! <3

2008-10-02 @ 16:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback