Nu nuddar jag snart botten...

Så ruskigt tråkigt jag har, finns inget vettigt just nu alls.
Min fot är väl lite halv kass så i dag vilade jag den men satsar på löpning på elljusspåret imorgon igen.
Kollade på en film idag, hette den jonny thuker tro... Ja något liknade i alla fall.

Mitt lilla hjärta är fortfarande inte riktigt på banan, hoppas hon hinner bli det tills nästa vecka.
Ahk vann mot trelleborg igår, Anders gjorde en bra match.
Imorgon ska jag äntligen jobba, och det på furuhagen mellan sju till fyra.
Det värsta med att jobba så sällan det är att när man väl är på jobbet så är
man inte alls på tå utan helt off. VIDRIGT!

Nej nej nej värdelös dag...

På tal om vidrigt så skickade Kricke min älskade lite bilder från 1 maj/säsongsavslutingen i Hemsedal.
Se och njut, jag bjuder på det.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback