Syster yster har fyllt trettio!

Igår fyllde min älskade syster trettio.
I lördags kan man säga att vi firade hennes sista dag som tjugonioåring.
Jag, Fanny, Anna, Madde och Åsa samlades hemma hos Anna innan och åt och drack lite.
Sen åkte vi till Musses där vi var totalt 17 tjejer som åt och drack och hade väldigt trevligt.
Musses och sulan bjöd på Turkiskmusik.
Strax innan tio gick vi till hotellet, eftersom vi inte var på löpar humör
så kom vi 2 minuter föresent för att slippa gå in fritt så vi pröjsade fullpris, lite surt.
Billigt i baren var det i alla fall....
Det var inte bara jag och Fanny som inte riktigt hade åldern inne den kvällen...
Även någon platinablond brud och hennes två följeslagare, uppenbarligen villl någon dansa
lite närgånget men det är inte riktig min grej det där.. Förstår helt enkelt inte vitsen med det, tyvärr.
Var en riktigt trevlig kväll!!

Allmän ipren utdelning och jag högg sista biten av smörgåstårtan.
Var så kul att träffa syrrans alla kompisar men framför allt hänga lite med Fanny.
Fanny som idag fyller tjugo, GRATTIS!

Igår var en speciell dag, Halmia vann mot Värnamo och spelar i söder ettan nästa år, grattis!
Mitt lilla hjärta spelade fulltid med sin brutna näsa, en kämpe det.
Hoppas man kommer kunna kolla någon match nästa år.

Idag ska jag greja hemma och springa.
Jobbar inte förens på onsdag, kommer gå in i väggen igen!!!
Nu ska jag i alla fal ta tag i dagen.. Kollade på en grym film i morses, 911 reno-miami tror jag den hette.
Jaja chipp och hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback