Vilken kväll!

Nu är jag precis hemkommen från Alingsås.
Grymt spännande match som hade allt och det bästa är att den slutade
med vinst 30-25. Anders hade några riktigt fina mål, vinstan hade
kunnat bli större då dem i andra tappade bort massa bollar.
Nästa match som jag ska se det är i Halmstad då dem möter Drott.

Annars har det varit en flitig dag från min sida.
Började förmiddagen men en löp runda på 7.5 km.
Sen städade jag och lagade mat och förberedde kvällsmaten.
Efter att jag hade ätit kom mor hem så vi tog en promenad innan det var dags
att åka iväg till Alingsås.

Pratade med mitt lilla hjärta idag, saknar henne fortfarande väldigt mycket.
Ikväll skulle hon träffa min soulmate, fläskfile nej men oj!
Har inte bestämt mig om jag ska åka till skara men troligtvis inte.
Dock hade det ju varit kul att träffa grabbarna men jag får se.

Sandra det känns alltid mycket bättre om nr två är ful, jag lovar dig!
Några visdoms ord idag, nja jag tror inte det.
Fånga dagen och lev ett rikare liv, jadajada...  Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback