Ahk-tumba med spindeln i nätet

Härlig dag, himmlen har precis spruckit upp och jag är
redo att ge mig ut på en runda i skogen med Mp3 på hög volym.
Lillprinsen, lånar din OK kulligshofs jacka men betyder inte att jag har några som
helst planer på att bli orienterare!

Fick dagens ros i Knallebladet idag, var en utav dem i alla fall.
Så här löd den" dagens ros till alla våra underbara sommarvikarier på solhagen och furuhagen
tack för att även vi fick ha semester".
Jag var bara lycklig över att få jobba med så härliga arbetskamrater och vårdtagare.
Ringer fortfarande till en rektor i Ulricehamn men ingen skräll att en rektor
inte svarar.
Imorgon tar jag mig nog en sväng till furuhagen och även till chefen över hemtjänsten.

Träffade morfar förut när jag hämtade posten.
Jag hade helt missat att det var AHK- Tumba idag så ikväll drar jag iväg och
kollar på lite handboll istället.
Tumba är tippat sist i tabellen men det kan bli en bra match ändå
eftersom årets serie kommer bli väldigt jämn.
Kollade ett video klipp innan där Tränaren Wedberg benämde "Anders Rylander" som
en mycket viktig spelare.

Var inte bara jag som var ute och sprang igår utan även hjärtat och Malin, keep up the good work!
Får se vart det bär iväg första helgen i oktober, tyvärr är inte skara givet längre.
Ska ju dessutom till Jönköping på galan och kanske Steves kalas helg i karlstad.

Jaja nu ropar jogginskorna! Hej då




Efter matchen: Vinst med 38-22 Anders spalde bra men dem sparade honom och två spelare till så
andra halvleken satt ahn mest på bänken.
Hittade en kalv i vägkanten när jag var ute och sprang så fick springa hem och säga till morfar.
Snart lägg dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback