Äntligen lite tid med syster yster och Neo

Idag har dagen inte riktigt blivit som jag hade tänkt mig.
Gick upp vid halv sju för att skjutsa mamma till tåget, gick sen och la mig igen när jag kom hem.
Hade tänkt sova någon timme till och sen gå upp för att damsuga och ut och springa.
Vaknade halv elva och hann bara damsuga innan det var dags att åka till Vårgårda och möta Syster.
Tittade in på Neos dagis och han var jätte trött då!

Jag och syrran fikade och hann snacka lite skit medans lillgrabben sov.
Sen blev det liv i huset när prinsen trodde han hade sovik färdigt (trodde han).
Åt goda hamburgare och sen gick vi ut och gick med Neos nya skottkärra, en jätte mysig dag.
Coolaste hockeygrabben har vi där i alla fall, redna en mäktig hockeyfrilla.

Pratade med mitt lilla hjärta på vägen hem, saknar henne så mycket att det kan vara svårt att förstå.
Hon kan ju i alla fall hålla till godo med min soulmate under tiden, vad har jag !? :D
imorgon blir det sju km löpning och ytterliggare lite mer tvättande hade jag tänkt, ska försöka
få ordning på alla mina kläder också vilket kan ta en stund.

Dags att boka gala biljettern nu i veckan också, tror jag har hittat en klänning med.
Nästa helg är det dags för syrrans trettioårs fest, det ser jag fram emot.
Denna helgen får jag se om jag tillringar den i Ulricehamn eller hemma i skogen.
lite mer träning i skidbacken är det ju bud på i alla fall.

Tjipp och good by!

Ne omittas solum ambulantem -- "Glöm ej den som vandrar ensam"

Nihil lacrima citius arescit -- "Inget torkar fortare än en tår"

Nil satis, nisi optimum -- "Endast det bästa är bra nog"

Odi et amo -- "Jag hatar och älskar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback