Även Joline kan bli arg...

Vet inte hur många det är som har sett mig arg, alltså RIKTIGT arg..
Men just nu är jag väldigt nära på att vara just så arg.
Att det finns så falska männiksor som sprider en massa skit som pga av sin falskhet lyckas göra sig
så jävla populära att det är vidrigt.
Jag är glad att jag har vänner som kan berätta saker som just kan vara lite svåra att berätta.
Ganska vidrigt faktiskt.
Hoppas ändå att ärligheten ska gå först och att vissa öppnar ögonen.

Bittert jävla slut på den här dagen då.
Jag som annars har haft en grymt bra dag.
Frukost och sen löpning på fältet.
Har lagat riktigt god mat till mig och mor och far.
Kollat på U 23 tempot där Johan Lindgren körde helt okej.
Prata med mitt underbara hjärta som jag saknar jätte mycket!
Pratade med Anna-Carin på igelkotten och vi ska förhoppningsvis hitta på något snart.
Ska ringa en Reggio Emilia inspirerad förskola i Ulricehamn imorgon.
Ska damma av racerna imorgon så jag kan ut och lägga några mil bakom mig i veckan.
Tänkte köra ett kombi pass  racer/löpning för att känna på hur det känns.
Åh vad jag älskar min träning nu!!

Skulle behöva boxas nu....
Jaja allting löser sig, glad att jag ska till sälen.
Ska förresten ringa Linus och kolla om jag fått några nya roliga kollegor.
Hej hopp!


Lite senare: Har kollat på Jon Olssons video bloggande och är lite muntrare.
Men saknar mina vänner jätte mycket ikväll.
http://www.jon-olsson-ftp.com/VideoblogTest.php


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback