Nu så var det sagt mina vänner och alla som jag känner.

Ja om jag inte gjort det innan så får jag väl erkänna det nu och göra det offentligt.
Tro det eller ej emn jag ska säsonga i sälen så ni slitna halläningar slipper mig för sex månader.
Men jag ser ju gärna många välbekanta trynen i SÄlen också på besök.
Jag ska jobba i alpinbutiken som ligger vid hundfjället.
Jag längtar redan tills det att det är dags att ge sig av dit men först så har vi några saker vi ska klara av.
Två av dem är Oktoberfesten och galan, och jag är som många andra riktigt laddad!
Det roliga är att i år ska nog Lillprinsen men också.
Antonia gör förhoppningsvis premiär som besökare på cykelgalan också.
Vi två är ju ändå två ganska grymma cyklister!
Jag minns våra cykelturer till tylösand i somras, oj oj oj!

Rsten av familjen har tagit sig igenom mjörn runt och kommit hem.
Det regande en hel del på dem tyvärr.
Lillprinsen har tagit tåget mot Forshaga, emn det var skoj att träffa honom.
Igår när vi var på Ica så utbrast en kille "kolla där är bergsbestigaren", det är min bror det!

Sitter och kollar på gymkort nu, måste komma igång med träningen ordentligt!
Jaja annars har här inte hänt mycket, packar upp massa kläder och så bara.

Lite fler gamla goa bilder













Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det några fulare människor?! NEJ!

2008-10-22 @ 21:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback