Avgörande

Första snön på länge har kommit idag.
Känns lite konstigt när det har varit strålande sol i så många dagar.
Känner av mitt knä så funderar på om jag ska åka idag eller inte.

Igår var vi i stöten, blev big air bag premiär.
Var som vanligt pirrigt när man ska testa något nytt, men shit vad skoj det var.
Synd att man inte han lite fler hopp men det får bli en annan gång innan säsongenslut.

Mitt munsår börjar äntligen ge sig, tyvärr så får man ju en sårskorpa så det ser istället
ut som om jag har matrester på kinden.
Frida tog lite bilder igår, tänkte ni skulle få ta del av några.

Fick tag i lite lax på extra pris igår, shit vad gott det är!
Jag älskar verkligen lax men det är ju svindyrt här uppe.
Hade ett fint minne från när mamma fjorde lax vid jul när dem var uppe
det var så jäkla gott att jag gjorde precis samma som henna.

Kommer till halmstad onsdag vecka arton och stannar till lördagen.
Jag hoppas få träffa er alle sammans då, för jag saknar er som sjutton!

Ikväll är det dags för femte raka matchen för AHK mot Lindesberg, ska visst sändas i svt24,
lite på att jag kommer vara bänkad.
Om vi nu inte ska ut och äta med jobbet för då får jag stressa hem, det är något jag inte vill missa!
Hörde från en kund att anders ahade skött sig bra sist i örebro och att dem efterlyste mer av honom.
Lycka till ikväll i alla fall!
På tal om kusiner så har min kusin Kerstin i Australien fått en dotter till, Emmy.

Nej nu ska jag kolla på vad jag ska göra idag, åka eller inte....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback