Dagen idag

Igår var det en tuff dag på jobbet, mycket hår slit och jag var ganska trött på kvällen.
Somnade i soffan hemma hos Clara men tog mig ändå ut en lite snabb sväng på HC.
Idag var det strålande sol och åkning på kartan, blev mest åkning själv men får se om jag tar mig ut på lite kvällsåk ikväll ändå.
Ska i alla fall slänga sopor och packa en väska inför hemfärden.
Är lite sugen på att sticka ut och springa också.
det är så många saker jag vill göra att jag nästan blir tveksam till att jag kommer orka ut ikväll.
Inorgon påbörjas den sista arbetsveckan, gud vad skönt!
Jag har verkligen ingen lust alls med att jobba längre.
Krille och Fredde ska köra park imorgo, jag vill också!

Shit nu är det verkligen inte långt kvar..
Finns dem som verkligen har gjort ett gott intryck på mig här som jag kommer sakna!
Snart är jag hemma hos mor och far och sen hos vännerna.
Hoppas ni är utvilade då för jag vill umgås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback