Har inget bättre för mig, tydligen

I dessa dagar är det surt att ha munsår.
Ser ut som om jag har har missat munnen och sparat maten till senare.
En klick ketchup har väl ingen dött av så att säga.
Hångla är ju inget jag gör överdrivet mycket här uppe så
statistiken har ju inte sjunkit så att säga.
Man kan säga så här "jag åkte till kläppen och fick mig ett så på läppen"
Men nu skyller jag ju inte på någon annan för jag vet att munsår har jag
haft i många år och det är något som kommer bestå.

Världens sämsta backar idag, blev två åk sen gav vi upp.
Hade liksom passat bättre med skridskor.
Ska hem och duscha och sen börja ladda inför handbollen ikväll.
Direkt efter handbollen så ska vi till Pinoccio och äta pizza.

Är ganska klar med saker i mitt liv nu, det är skönt!
Nu börjar snart en ny säsosng och en ny kula.
Har en mycket klok syster också, hon är jag glad att jag har.
Världens sötase NEO har jag också, gud vad jag saknar dem!
Han ska bli en vettig kille (den första).

Läste precis ett rim på halmstadhockey´s hemsida, Vadde fick sin tia, antonia!!
Har själv varit dålig på min poetiska sida det senaste.
Men en sak är säker, nu är det inte lång tid kvar tills vi är samlade!

Nu får det vara färdig hängt på jobbet för idag, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback