Oj så nöjd!

Hade jag den bästa dagen på hur länge igår..? Ja det tror jag.
Vaknade och åkte till jobbet i vanlig ordning.
Jobbade halvad så slutade vid två då Matilda kom och bytte av mig.
Tog den guldiga racerbilen hem och dressade om till skidkläder.
Iväg till backen och i med MP3, åkte var jag ville i grymma backar och med
musik som jag älskar.
Solen strålade från en klarblå himmel och man kunde inte annat än att vara lycklig.
Backen stängde vid halv fem så då fick jag bege mig hem igen.

Satte mig på trappan med näsan i vädret.
Då ringer Lollita (Frida) och berättar att Kjell tycker vi jobbat så bra idag att han
bjuder oss fyra tjejer på resturangen FOOD.
En snabb bolagsrunda med Daniel och efter en dusch åkte jag och hämtade tjejerna på jobbet.
Väl hemma dressade vi om (Jag till kjol kvällen till ära).

Det var riktigt bra service, sjukt god mat och trvligt sällskap som
avrundade denna toppenkvällen.
Det blev något glas vin, någon cider och lite till, men fy fan vad glad jag var!

Servitrisen avslutade med att påminna oss om att inte bara ta in
teorin utan utöva det i praktiken också (på tal om fråga olle"

Imorgon då är det jag och Matilda som ska till Kläppen .
Ikväll är det all in på HC.
Vi har ju förretsen döpt vårt rum, "nunnerummet"

Ta hand om er, kram och hej!


Kommentarer
Postat av: Lina

Nunnerummet, det var det bästa på länge. Då är nog mitt rum också det, hahha! Skönt att få prata med dig igår gumman. Det betyder mkt! Men det är inte lång tid kvar tills vi får kramas ju, hihi. KRAM PÅ DIG!

2009-04-03 @ 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback