Sådär två dagar efter

Lyckan efter showtime håller i sig, trots att vi alla igår var rätt så slitna.
Var och lyssnade på afterski bandet Stereo igår på Ski Lodge.
Efter pausen utbrister dem "men där är ni ju, såg er inte först. Ni ser trötta ut, blev sent igår
behöver inte säga mer än så".
Alla i publiken vänder sig om och ser oss halvt utslagan i soffan.
Den piken får vi ta och det var det värt!

Idag har det varit en tuff dag på jobbet, känner mig ganska lortig.
Det bästa är då att vi ska iväg till Clara och bada tunna, hoppas jag blir ren då.
Ikväll är det jag som sitter bakom ratten och tar det lugnt.
Imorgon är jag ensam ledig så jag tänkte ragga upp något sällskap.
Är sugen på att köra lite park.
Håller på att fixa och planera lite inför Engelberg resan också.

Nej nu ska jag köra bort till dem andra.

Ps. Tack för i onsdags, sjuk kväll!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback