Bulldozer!?

Igår tänkte jag stanna hemma men blev inte riktigt så.
Sitter med ett huvud som känns överkört..
Träffade lite gamla Halmstad bekanta så det var riktigt skoj.
Nu är det bara att hålla glöden uppe för det ska åkas skidor i kläppen.

Har pratat med Marcus och blir nog en resa till falun nästa vecka, det ser jag fram emot.
Idag ska jag klippa mig, det ska bli skönt.
Storhandla mat till mig och lillprinsen ska göras idag också.

Halvdag på lördag så jag och Andreas kanske ska åka lite.
det har vi pratat om länge så ganska mycket på tiden nu.
Pga festen igår så blir det inte utgång förens på söndag igen.

Har visst börjat prata i sömnen det senaste.
Har frågat Mathilda hur det går... men vet inte med vad.
Igår hade jag frågat Simon "hur långa ska du ha, hur långa ska du ha!?" sen " äh strunta i det".
Då känner jag mig lite arbetsskadad.,,,

På efterfesten igår fick jag låna en mobil av Fredrik som jag kan ha tills jag får min nya.
Min mobil skulle ju komma denna veckan men fanns inte längre i lager så kommer nästa vecka istället.

Tänkte kolla om dem har några svarta täckbyxor i shopen i kläppen, beställde ett par men det
var fel svarta färg så dansken köpte dem av mig istället.
Kör ju med vita just nu...

Nej nu ska vi dra oss neråt, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback