Lite liksom om allt...

Igår var en ledig dag, skidåkning, afterski och besök på byn stod på schemat.
Nästintill ingenting gick soom planerat.
Tre åk i stöten sen kännde jag av benet och fick tillbringa tiden på Brasseriet.
Satt och kollade när Krille och Freddan hoppade på "big air bagen" inte alls små sur och avundsjuk.

Vart på uselt humör och det gick tyvärr utöver några som absolut inte hade gjort något fel, det skäms jag över.
Idag känns i alla fall livet mycket bättre!
Skulle jobbat halvdag fast sent ikväll emn blev ett tidsbyte då Krille ligger hemma i stugan nerbäddad och sjuk.
Ikväll ska vi till HC, får se hur tagg man är.
Har ju blivit lite av min grej att lägga mig grymt tidigt.
Det hör liksom till min image känner jag.

Har hört att det snöar massor i Halmstad, hoppas ni dammar av  era skidkläder nu.
I alla fall en pulka och drar upp på berget.

Har suttit och kollat på bilder från ISBO mässan som just nu pågår i Tyskland
och det finns lite fina grejer som kommer till nästa år.
Såg en sjukt snygg overall men jag ttror inte jag har attityden nog att bära upp en sådan.

Nästa vecka kommer två gamla dagisbarn upp, det ska blir riktigt skoj att träffa dme och förshoppningsvis
kunna följa med utt i backen en dag.

Läste precis en artikel om att en cyklist hade hittats död underpågående tour of qatar.
Alltid hemskt när sådant händer, men skrämmande nog är att amn aldrig vet om det finns en naturlig förklaring eller inte.
Man vet ju tyvärr vad som rör sig i dem kretsarna.
Känns så sjukt att skriva så men tyvärr så är det ju en del av sanningen.
Tack och lov för att den svenskacykelsporten är så ren som den är!
Är förresten inte alls avundsjuk på Micke och Steve som är på Gran Canaria, INTE ALLS!

Nu ska här jobbas lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback