Lite lurig

Om jag hade varit ett djur..
Detta diskuterade jag och clara på jobbet idag.
Clara kom fram till följande, Clara är en tiger, jag en lurig kobra.

Denna veckan har tjerna som borde få pris i dumhet varit igång igen.
Varför be någon välja sida? Tror det måste finnas två sidor för att välja...
Man får kolla fakta innan man ställer till med väsen.
Det är verkligen dags att växa upp för jag är så sjukt trött på att bli
indragen i deras försök till intriger och draman.

Hade en lite hårdare kväll än beräknat igår..
Sådant som händer!

Jag fått tag på en grabb som ska ge mig en jibbkurs nu, ganska sweet.
Missade P3 Johan eftersom min mobil totalt lagt av.
Den enda funktionen jag har kvar är att svara när någon ringer.

Jaja orkar inte skriva så mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback