Äntligen på G igen

Vilken dag, vilket väder!
Har tagit en promenad idag, benet ömmar men det funkar helt enkelt.
En liten sväng i byn har vi haft idag.
Sen somnade jag, dansken och Toffe i soffan framför surfs up.
Grymt bra film men jag kan den nästan utantill.

Idag kommer Alexandra och vi ska ta en sväng till HC.
Eller ja vi är ju många som ska dit.
Jag och Clara får ta helt enkelt göra som vanligt och bara.... var hiphoppare.

Idag har yoki mössorna kommit till butiken så det är med spänning jag går till jobbet imorgon.
Dem har fått en alldeles egen liten mössplats, det är så man blir rörd :)

Just nu sitter jag och diskuterar malmöhockeys framtiden med en av Toffe´s vänner på msn.
Konstigt att han inte har kommit på än att det är någon annan som skriver..
Jag som har koll på malmö kryptonics och allt kanske ger ett seriöst intryck ändå.

jaja nu ska jag ta en dush och byta om så det bara är att köra sen.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback