Jolines memoarer kap. 1

Och ännu en dag i mitt liv avklarad, och ja jag lever fortfarande.
Lite småförkyld men med humöret i behåll, lätt förvirrad med glad ändå.
Jag börjar vid tjugoettårs ålder lära känna mig själv och gott folk, det är ganska spännande.
Jag vet precis hur jag kommer reagera på saker och ting, väntar och ser hur det går, spännande.
Detta är ett kapitel i mina memoarer förstår ni.

Jaha Hc igår med Helena, lätt förvirrat men skoj.
Lite små segt att gå upp men vad sjutton jag fixade det ändå, haha
Har haft en sjuk stöld av skidor idag, den berättelsen skriver jag om en annan dag.
Hasse och Christer heter huvudrollsinehavarna.
Ikväll är det fest i Tandådalen så vi ska åka dit om ca 17 minuter.
Idag är det jag som rattar bilen och låter dem andra hålla i flaskan.
På söndag kanske det är andra puckar.

Ingen träning idag men banne mig imorgon och på söndag.
Man måste ju biffa inför stranden...
Eller hur var det?

Jaja dags att dra snart, hörs gott folk,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback