Livet efter Sälen...

Ja tiden går fort när man har skoj, tyvärr.
Sanningen är ju att man har ca fem månaders jobb sen ska man hitta på något annat.
Vad är då mina planer?
Jag vet inte riktigt... Har sökt lite jobb idag, får se vart det bär hän.
Kanske blir det Halsmtad igen, kanske någon annanstans.
Det enda jag vet är att jag vill fortsätta ha så skoj som jag har här.
Ni lär ju få reda på vad som händer i alla fall.

Sitter ensam hemma i stugan och har så sjukt tråkigt!
Alla jobbar eller åker idag.
Har sovit ganska kasst då man får ligga i ganska udda ställningar.
Ingen fosterställning där inte.
Imorgon ska jag jobba i alla fall!
Har jag tur kommer viktor hem så vi kan gå en sväng till afterskin.

Snart kommer Clara tillbaka, wihoo! :D

Idag spelas denn låten lite extra:

http://www.youtube.com/watch?v=WgG_4Akt9vM

Kommentarer
Postat av: Lillprinsen

Fortsätt vintersäsongen till sommaren då. Sök säsongjobb i Nya Zeeland :D

2009-01-23 @ 12:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback