Ops!

Ledig, skulle varit halvdag men blev ledig.
Hur tillbringar jag dagen, jo på gymmet och i stugan.
Blir kanske lite kvällsåkning också, vem vet?

Nu var det bokat stuga och klart till syrran med familj vecka tretton, sweet :)
Idag åker Frida hem, tror dock matilda kommer tillbaka idag.
Annars är det jag och Helena och resten, haha

Upplagt för drama i slutet av säsongen, jag njuter!
Som vanligt passivt iblandad i det mesta...
Lilla hjärtat är förkyld, bättre nu är sen men nu tror jag hon har smittat mig, typ haha

Alexandra kommer upp till Lindvallen helgen vecka fem, kan bli riktigt grymt.
Vi vet ju hur det gick sist på rykk och reis i Hafjell, favorite i repris yes please!

På måndag kommer min yoki mössa, längtar sjukt mycket!
Är det någon kärlek i mitt liv så är det kärleken till yoki, haha!
Nej nej mycket skit här, se det som ett levnads tecken.

Drömde förrestren att Marianne putsade fönstren i stugan här i natt..
Tror det var en rent av sjukt förvirrad dröm, men jag och clara har dock pratat om
att det borde göras men marianne ska slippa göra det.

Nej dags att dra på sig skorna och gå ut och fånga dagen, over and out från fixgården!

Länk till dagens klart bästa låt
http://www.youtube.com/watch?v=AaTckmV3EFk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback