Snart är det ingen snö kvar på fjället.

Måndag och som  vanligt dagen som känns fruktansvärt tung.
Skulle jobba heldag idag men fick gå hem vid ett då det var så lugnt.
Har tagit det lugnt hemma i stugan istället och laddad inför kvällens pass
på sats.

Igår var vi på Hc, IGEN!!
Det var ganska mycket folk men som vanligt när man är nykter så kan man
lätt bli irriterad på folk,
Vi åkte hem vid ett pga att daniel ramlat och slagit axeln ur led.

På onsdag åker kalle hem, det är lite extra tungt eftersom min buggpartner försvinner.
Får helt enkelt klara mig utan.

Såg en kille igår som hade den ljus turkosa YOKI mössan, den är riktigt snygg.
Nägon som är sugen på en ny hjälm?'
Ska sälja min Cebe guardian angel nämligen.

Jaja nu ska jag äta innan träningen, ciao!


Kommentarer
Postat av: Lina

JA SAKNAR DIG MASSA!!!

2009-01-13 @ 10:32:31
Postat av: Lina

JAG SAKNAR DIG MASSOR!

2009-01-13 @ 10:33:21
Postat av: Simon

Jag träffade på grabbarna från Adams och tipsade dem att lägga upp Yoki på hemsidan så tror de skulle göra de om minnet inte sviker dem :D

2009-01-13 @ 19:22:06
Postat av: Hjärtat

ÄR du säker på att du inte buggade Kalles axel ur led? Framtiden joline.. Ser ljus ut.. ELler inte om man går efter mina mardrömmar! love you.. puss

2009-01-14 @ 16:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback