Typ, jag vet inte, typ....

Tjipp och hej!
tisdag och två och en halv dags ledighet som står för dörren, inte helt fel gott folk.
Detta firas med Harrys ikväll, bara en parantes.
Har jobbat idag, mest packat upp nya varor.
Är grymt lite att göra just nu så bra tillfälle att reka för framtiden.

Hade en telefon kväll igår, mamma, pappa och karro stod på listan.
Pratade med lillprinsen igår också och idag ringde jag till adams och la undan en
turkos yoki mössa, snygg.
troligtvis så kommer alpinbutiken sälja yoki mössor nästa år om allt går vägen, jag jobbar för det i alla fall.
Om någon mot all förmodan inte vet vad yoki är så kolla
www.yoki.se

Ja igår så låg jag och funderade på att allt i livet handlar om att prestera (antonia missförstå mig inte nu)
och det blir man jävligt trött på ibland.
Jag menar det gäller att prestera i rätt situatioener.
Jag är kass i många utav dem men jag är glad ändå.
Skit i det som vissa tycker är viktigt i livet och ha skoj istället.
Flummigt låter, men det är väl mitt tillstånd just nu...

Liten hälsning till Lina, saknar dig med gumman, får höras i veckan.
vara bittra och jävliga typ spy galla över allt och alla för en stund.

ingen träning ikväll men två pass imorgon, gott!
Kanske blir ett pass yoga i veckan, ni som känne rmig vet ju att det typ är lika med
dödsångest. Har ni sett magnus samuelsson göra solhälsningen, nej men det är typ samma sak fast hundra gånger
mindre muskelmassa.

Imorgon åker Kalle hem till göteborg, en lirare mindre i stugan och sökande efter ny buggpartner
går in i fas ett.
 
Nej dags att satsa, Hej hopp, fånga dagen och lev livet osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback