Det inofficiella, eller officiella?


Det inofficiella ska vara dagens tema i bloggen, får se hur länge det håller.
När ska det inofficiella bli officelt? behöver det bli officiellt?
Är der för sin egna eller någon annans skull man vill få det inofficiella officellt?
För vissa är det officiellt, det har dem själva bestämt.
Men för mig är det inofficiellt fortfarande.
Kan något som varit officiellt bli inofficiellt igen?

Jag och Clara har disskuterat detta. För henne är det officiellt, för mig inofficiellt.
Vi får se hur det år.

Har varit ledig idag så en liten sovmorgon blev det.
Allihopa sov lite längre än vad vi tidigare bestämt.
Sega men tillslut ute i backen och det var riktigt isigt och väldigt blåsigt.
Jag skulle åka på ett par nya skidor och Clara glatt jaga på mig.
Gick bra, tog mig rejält och började hitta flytet tills...
Gör världens vurpa närjag fått upp farten, kraschar totalt och båda skidorna flyger, jag flyger och
tar mig en liten resa.
Glad att jag hade hjälm, drog i bakhuvudet ganska rejält så nacken är lite kass.
Men i alla fall så sitter jag där skrattandes med utrustningen kvar en bit upp i backen och med ett ton snö i jackan/byxorna för jag glömt knäppa snölåset.
En snäll engelskman åkte och plockade upp skidorna, tacksamt!

Blev inte många åk efter det för vattnet gick och skinkorna var bort domnade.

Har varit slappt ikväll, kollat film och ska strax laga mat.
Heldag på jobbet imorgon och sen ledig på torsdag igen.
På fredag åker Clara hem i tre veckor och det känns inte skoj...
Ja har ju dem andra men Clara är ju liksom typ jag vet inte,  bara Clara.

Ska ringa Karro och lilla hjärtat nu.
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback