lördag du

Lördag = lördags godis, och kaos på jobbet så klart.
Idag blev det sjukt tokigt då vår återlämningsansvarige Ruth drog mitt i allt.

Yoki mössorna är på plats och jag har nu en gul och grön i samlingen.
Solade "lite" häromdagen, ser ut som en tomat i facet.
Ärligt så ser det ganska för jävligt i alla fall.
Får jobba bort det helt enkelt tror jag.

Idag ska jag köra mina kära vänner typ "don´t blame the black one".
Heldag på jobbet imorgon och en kär jäkla halvdag på måndag.
På onsdag då händer det, jag och Clara ska till stöten.

Tänkte ringa mor och far nu men hittar inte telefonen.
Ska ta och ringa mina kära vänner som jag inte hunnit ringa, när jag blir lite ledig.
Ikväll ska Clara göra vid våra naglar, hon är en kilppa!
Imorgon ska jag färga håret svart, har bestämt mig att det är dags att matcha jackan nu.
Tänk så snyggt det blir till den gula mössan också.

Igår gott folk, däckade jag åtta minuter över nio och idag är jag jätte trött.
Får sova en annan dag, typ måndag.

jaja nog med sjukt onödigt tjafs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback