Avslappning, sport?

Billjard, måste vara världens tråkigaste sport.
Jag vill egentligen inte ens kalla det för sport.
Man föser runt ett par kulor på en grön matta, har man tur rullar
rätt kula ner i ett hål.
Jag tycker det är sjukt tråkigt!

Igår gick vi till Eden, blev sittande och kolalde när Lasse och Yve spelade
billjard, jag kände ganska snabbt hur sömnig jag blev.
Kanske bra uttråknings grej?

Idag jobbar jag melan 14.30-18.30 ska hinna med att träna innan  jag börjar jobba.
Hade tänkt cykla men vi ska ha en "sandwich genomgång".

Är öm i ryggen efter att jag grundligt strechade igår, tror jag ska fortsätta med det.
Fick massage här om dagen, har tydligen väldigt spända vadmuskler.
Det hade jag nästan kunnat gissa efter att jag har haft promblem ibland när jag springer att dem
inte krampar men typ spännsihop på något vis.
Antonia vet vad jag menar.

Nu ska jag lägga mig och läsa boken som jag började med här om dagen.
Den utspelar sig i Indien så det är lite intressant.

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback