Cafet

Cafet: Huvudsakligen är det beläget på soldäcket men vi flyttar in om det regnar.
Terassen på framsidan använder vi inte alls (trots ogräsrensningen).
Vi har alltså inte köpt några nya möbler utan kör på med dem gamla.
Ikväll har vi våra första gäster i resturangen också.

Bruno har premiär idag, den skulle jag vilja se!
Jobbar dock till halv elva enligt schemat.
Har varit ute och sprungit idag, och igen MÅSTE KÖPA NYA JOGGINGSKOR!
Får väldigt ömma knän.

Håller tummarna  för Bröllopet i Boden på lördag, hoppas det blir fint väder och
att allt går bra.
Att sedan Elin ska vidare på semester, det tycker jag är lite fuskigt!
Jag kanske hinner med en liten semster i höst, vem vem!?

Finns någon slags buss resa som stannar här "contiki" heter den.
Är en massa ungdomar som typ ska lära sig språk eller något.
Till saken hör att dem super ner sig som as.
Vi var på eden igår och kollade på dem, dem hälde drinkar över varann och dansade
på baren... SKOJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw, sôtis :) Brollopet gick fin fint. Mats var kung kung kung i baren och allting gick enligt plan. De var sa himla vakra szrran och tommy :)



Jag fann en present till dig idag, men den var for dyr. Inte for att nagonting ar for dyrt for dig smulan ;) Men jag ska hitta nagonting annat fint.



Nu ar vi i bratislava och det ar sjuuukt varmt, galet!



Ses snart :)

2009-07-15 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback