Nu är vi bara fyra kvar....

Godmorgon.
Solen skiner och vädret visar sig helt enkelt från sin bästa sida.
Jag har haft Frukost idag, cyklade och köpte bröd.
Vi har två svenska gäster för tillfället.

Igår kväll klippte Tobbe mitt hår, blev riktigt bra!
Hannes fick också känna av saxen.
Efter det åkte vid ner och badade.
Jag tyckte det var lite läskigt att bada när vattnet var alldeles svart.
På dagtid ser man ju stenarna på botten för vattnet är så klart.

Igår had ejag faktiskt konstigt nog lite hemlängtan.
Tror det beror på att så många har lämnat lodgen denna veckan.
Pastorn blev igår klar med sina projekt, soldäcket är på plats.
Tungt att pastorn åkte, han är ju ändå min frukost kompis...

Nu ska jag duka av frukosten, duka på resturangen och sen ta en dusch.
Tänkte sticka iväg och åka lite longboard mitt på dagen idag.
Håller på att planera en guidad tur på klostret också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback