Premiär

Idag är det premiär på Ski Lodge Café, vi har dukat upp och gjort fint så
nu är det bara att vänta och se.


Igår bakade vi kolakakor och bullar, jag försöker väcka mina gamla skills till liv.
Vi letar dock efter ett nytt bullrecept då det gamla inte vart riktigt bra.

Lärde mig en ny väg in till Luzern igår, det är kul att utveckla lokalsinnet lite.

Angående mitt nya rekord så är det inte skrubbsår.
Det är taget med ganska stor marginal dock...

Idag är cheferna i Gran Montana och cyklar, jag är avundsjuk kan jag ju säga.
Måste få cyklat lite mer XC, får ta tag i mina lediga dagar.
Nästa söndag är det jag ska till Verbier, längtar lite.

Igår hade vi förresten bara nio grader här, det är inte mallis vi pratar om direkt.
Har förstått att det regnar mycket hemma, som här kanske.
Vissa har haft problem med vattefyllda källare och garage.

Nu ska jag läsa lite och sen ut och springa, ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, jag måste få höra om cafet sen :) Fann ni några möbler?



Jag ska till stugan nu inför bröllopet på lördag. Måste fan mig se till att få packat allt inför kroatien först. Ååh!

2009-07-09 @ 12:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback