Spannorthütte

Igår var vi ute på en dryg sex timmars hike.
Jag började med frukost och var klar med den strax efter elva så vi kom iväg ganska sent.
Grabbana badade i ån på vägen, det var ganska varmt.
Knappt fyra timmar tog det upp till hüttan inklusive lunch och bad.

Väl framme började det att regna lite grann, vi väntade lite men började
sen vår vandrig neråt/hemåt.
Såg ut som om det åskade på Titlis.
Tre Km hemifårn så gick det inte så mycket länger, åskan var mitt över oss och regnet totalt
vräkte ner.
Känns inte rikttigt bra men Ursula ringde så hon kom och plockade upp oss.

Sen efter spagetti och köttfärsås så drog vi allihopa ner och badade.
Årets första dopp för min del, tycker personligen att det var ganska varmt.

Idag är jag ledig, så skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback