Jäkla åska!

Nu öser regnet ner och vi ska strax gå över till Eden och äta grillat.
Vi har i eftermiddag varit och badat, jätte skönt!
Vi skulle gå och hoppa från en bro, alla grabbar hoppade men inte jag.
Jag satt där i typ en halv timme, jag mådde illa för det var så högt men jag ville hoppa!
Till slut var jag så nära, jag släpte taget och tänkte "nu hoppar jag" men jag ångrade mig...
Nu har jag en välkänd ångest och är sur för att jag inte gjorde det.
Speciellt som Oscar och Tobbe retade mig hela vägen hem men den smällen får jag ta.

Nu sitter jag ensam på hotellet och väntar på två gäster som ska komma innan jag kan gå och äta.
Jag är jätte hungrig eftersom jag glömde äta lunch efter att jag och Ursula hade varit ute och sprungit.

Imorgon vet jag inte om jag är ledig eller inte. Regnar det så städar jag gärna lite rum.

Saknar Elin idag..... ELIN!?

http://www.youtube.com/watch?v=3yqM--IMkX4


En länk till en sjukt bra låt som ni måste lyssna på.
Lite av en depp och "jag saknar någon" låt.
Jag har ju förträngt det jag en gång saknade.... LYSSNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback