Ganska fettigt

Idag är jag nog lika trött som går.
Efter jobbat gick vi till Eden och tog en öl med Lasse, prata lite skidor, brädor och framtid.

Idag har jag fått impregnera brädor medans grabbarna har grävt och skottat och stampat lite.
Just när jag var klar trilla staketet ner, mina brädor var för tunga.
Jag hade en workout med brädorna, lyckades köra bicepscurls med en bräda till en arm.
Blev lite sugen på att gymma idag...

Imorgon ska jag klippa gräset (inte vända gräsmattan) tycker det är lite halvärt
för gräsmattan ser mer ut som en bygg-arbetsplatts.
Imorgon ska vi tre ut och köra lite Downhill också, det ser jag fram emot.

Ringde swedbank i Alingsås idag, batteriet till min internetdosa har ju tagit slut,
"swedbanks kundtjänst Rickard Kappelin", "öhhh... Öhh hej jag heter....", Shit vad paff jag blev,
blir ju lite skumt när han inte har en aning om att jag vet vem han är. Ja en pisnam grej bara.
(Rickar Kappelin, målvakt i Alingsås HK)

Nu vankas det snart grillat här, niklas står för maten idag och jag är riktigt hungrig!

Ciao för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback